Edukira joan

Azaroak 25, Emakumeen kontrako indarkeria desagerrarazteko Nazioarteko eguna

2021 - 11 - 26

Azaroak 25ean Easo Politeknikoak emakumeen aurkako indarkeria salatu eta bere desagerketa eskatu nahi izan du. Horrela hainbat zikloetako ikasleek bizi izan dituzten indarkeria-egoeren bilduma egin dute, eta horiek pankarta batean islatu dira.

Larrialdietako ikasleak praktiketan Getariako Malkorbe hondartzan

2021 - 11 - 25

Easo Politeknikoko Osasun Larrialdiak” zikloko 2. mailako ikasleek eta Pasaiako Blas de Lezo BHIko Urpeko eragiketak eta eragiketa hiperbarikoak zikloko 1. eta 2. mailako ikasleek elkarlanean, oso praktika ona egin dute Getariako Malkorbe hondartzan.

Eskerrik asko ESSMA Getariako Gurutze Gorria zuen instalazioak uzteagatik.

Eskerrik asko, halaber, Zarauzko SVAe anbulantziari bisitagatik, eta Manolo Sanchezi argazki zein bideoengatik.

Datorren urtean errepikatuko dugu.

Eskerrik asko parte hartzaile guztiei!

2021eko Hondakinak Prebenitzeko Europako Astea Easo Politeknikoan

2021 - 11 -19

Hondakinak Prebenitzeko Europako Astearen (EWWR) helburua, aste berean sentsibilizazio-ekintzak eta hondakinak murrizteko eta prebenitzeko estrategiak antolatzea da Europa osoan.

Ingurumen Hezkuntza eta Kontroleko 2. mailako ikasleek lehiaketa eta jardueraz betetako astea prestatu dute Easo Politeknikoan azaroaren 22tik 26ra. Aurtengo gaia “komunitate zirkularra” da.

Esperientzia ederra izango da, eta primeran pasatzea espero dugu.

Larrialdietako ikasleak Behobia-SS lasterketan

2021 - 11 - 16

Osasun Larrialdiak zikloko 2. mailako ikasleek erronka bat burutu dute Behobia-SS lasterketaren inguruan. Erronkaren azken helburua bertan ikasitako guztia praktikan jartzea zen,  lasterketaren dispositiboan parte hartuz.

Dispositiboaren antolaketa barrutik ikusteko aukera izan dute Gurutze Gorriaren, DYAren, Ambulancias Gipuzkoaren eta Fortuna Klubaren laguntzari esker.

Esperientzia zoragarria izan da eta errepikatzeko irrikaz gaude. Eskerrik asko!

Behobia-SnSn aurten ere!

2021 - 11 - 15