Edukira joan

TES-en irteera profesionalei buruzko mahai-ingurua

2021 - 09 - 24

Ambulancias Gipuzkoako zazpi T.E.S-en bisita jasotzeko zortea izan dute Osasun Larrialdiak zikloko ikasleek. Alex Garate, MA Taboada, Tania León, Imanol Uranga, Dani Martínez, Kaya Ginés eta Rocío Falero izan dira gurean.

Hauek T.E.Sen merkatuko irteera profesional desberdinen inguruan aritu zaizkigu eta beraien laneko bizipenak azaldu dizkigute. Mahai-inguru hau Osasun Larrialdiak zikloko bigarren mailako lehenengo erronkaren parte izan da.

Plazer bat izan da eurekin lan egitea. Hurrengo urtean errepikatzeko desiatzen gaude. Mila esker guztioi.

Ikasturte hasiera berezia Kiroletako zikloetan

2021 - 09 - 22

Irakasleei itsas salbamenduko birziklapen ikastaro bat eskainiz hasi dute ikasturtea. Gure ikasleekin ere berrikuntzekin eman diote hasiera, erronka bidez lan eginez. Kirol munduko bi enpresekin solasean hasi dute formakuntza eta horren ondoren hausnarketak, puntako instalazio bat ezagutu, bigarren mailako ikasleek prestatu-gidatutako saioak praktikatu, behaketa eta balorazio teknikoak egin… dena ikasleek lanbide heziketako kirol-ekosistema hobeto ulertzeko asmoz Politeknikoko kirol saileko kideek Autonomia Erkidegoko kirol zikloetako gainerako .

Lanbide ikastaroak langile eta langabetuentzat. %100ean diruz-lagunduta

2021 - 09 - 19

Ireki da Lanbide ikastaroetan izena emateko epea, langileentzat eta langabetuentzat. Izen ematea Lanbideren webean egin daiteke. Ikastaroak euskaraz eta gaztelaniaz daude eskuragarri. Lanbidek diruz-lagunduta. Animatu zaitez!

Genero indarkeria lantzen Erizaintza Zaintza ikasleekin

2021-06-08

Ikasgela ikusten da, eskuinean arbelaren ondoan ponentea eta ezkerrean ikasleak entzutenJoan den astean, genero-indarkeriari buruz hitz egin zigun Clara Campoarmor elkarteko Ainhoa Rodriguez Pablo abokatuak.

Gure ikasleekin lantzeko ezinbesteko gaia iruditzen zaigu. Alarma-seinaleak detektatzen jakitea eta legediari buruzko alderdi batzuk ezagutzeko aukera izan genuen. Balioetan hezitzea funtzesko ardatza da Erizaintzako Zainketa Laguntzaileen ziklorako.

Datorren ikasturtean errepikatzea espero dugu!

Arretako ikasleak Eureka Zientzia Museora

2021-05-25

Ikasleak Eureka museoaren atarian talde argazkianMenpekotasun egoeran dauden pertsonei arreta zikloko ikasleek plastinazio aretoa ezagutzeko aukera izan dute.

Bertan, benetako gorpu eta organo plastinatuak ikusiaz, gure gorputzaren anatomia ikasi dute. Gainera, esperimentu zientifiko ezberdinetan parte hartu ahal izan dute, gure ingurunean eta naturan fisikak duen garrantziaz ohartzeko.

TES-en irteera profesionalei buruzko mahai-ingurua

2021 - 09 - 24